اجاره جامبو دریل حفاری

اجاره جامبو دریل

گالری تصاویر جامبو دریل Boomer L2C AtlasCopco در پروژه های راه سازی

امکانات دستگاه جامبو دریل Boomer L2C AtlasCopco 

  •  سیستم کنترل دکل (RCS) با پانل های کنترل اپراتور تعاملی با نمایشگر تمام رنگی
  • سیستم حفاری مبتنی بر کامپیوتر عملکردهای خودکار در فرآیند حفاری مانند طوقه کاری خودکار و
    حفاظت ضد گیر کردن و همچنین تنظیم بهبود یافته مته سنگ عملکرد بالایی را ارائه می دهد
  •  سیستم تشخیصی یکپارچه می تواند فوراً معیوب را شناسایی کند
  • مته سنگی COP 1838 با میرایی رفلکس دوگانه مدرن که حفاری واقعی با سرعت بالا و پیچ های جانبی تحت فشار و سطوح عملکرد قابل اعتماد، هزینه نگهداری کم و طولانی را ارائه می دهد.
  • تغذیه هیدرولیک آلومینیومی سنگین BMH 6800 با دو کف برای مقاومت پیچشی بالا.
  • آستین های فولادی ضد زنگ و لنت های تماسی پلیمری برای عمر طولانی و هزینه نگهداری کم.
  • حامل محکم و مفصلی با چهار چرخ محرک برای مانور آسان در تونل های باریک و دریفت ها.
  • مجهز به موتور دیزلی 4 سیلندر توربوشارژ، آب خنک، کم آلایندگی برای تحرک بالا.
  • چهار جک برای راه اندازی پایدار.
  • دکل اصلی شامل سقف محافظ مورد تایید FOPS، پانل کنترل اپراتور قابل تنظیم و صندلی ثابت،
    حلقه کابل، پمپ تقویت کننده آب، کمپرسور پیچ و چراغ کار.

برای اجاره جامبو دریل و دریافت مشاوره پیش از اجاره انواع دستگاه های جامبو

با پارس راک همراه باشید

جامبو دریل یکی از مهم ترین ابزار در صنعت ساختمان سازی و حفاری است، جامبو دریل در اصل کی چالزن متشکل از یک بازوی لغزشی و یک موتور هیدرولیک بر روی یک بدنه متحرک است که اغلب برای سوراخ حفاری در معادن زیرزمینی استفاده می‌شود.حرکت و دریل کردن این دستگاه با هوای فشرده انجام می‌شود. جامبو الکترونیک قادر به پیدا کردن تعدادی حفره در یک زمان هستند. بنابراین، آن‌ها برای سوراخ کردن سوراخ‌ها در بخش‌های بزرگ مقرون‌به‌صرفه هستند. با توجه به اهمیت استفاده از جامبو دریل در صنایع مختلف خصوصا برای حفر تونل و معادن، استفاده از این دستگاه در صنعت زیاد است، در سال های اخیر قیمت خرید جامبو دریل بسیار افزایش پیدا کرده است و همین عامل سبب شده است تا شرکت ها خصوصا شرکت هایی که نوپا هستند ترجیح دهند تا به جای خرید جامبو دریل ، آن را از شرکت های بزرگ تر فعال در این حوزه اجاره کنند، اجاره جامبو دریل قانون و قواعدی دارد. 

برای اجاره جامبو دریل باید ابتدا نوع زمین برای حفاری و موارد دیگر به دقت بررسی شوند سپس با توجه به نوع زمین و میزان مورد نیاز حفر جامبو دریل مناسب اجاره شود با توجه به اینکه اجاره جامبو دریل رایگان نیست و با توجه به زمان بندی بار مالی برای سازندگان دارد، سهل انگاری در انتخاب جامبو دریل مناسب می تواند سبب افزایش هزینه های ساخت و حفر شود.

قرارداد اجاره قراردادی یک نوع از اجاره است که مطابق با قوانین و مقررات اجاره تهیه می‌شود اجاره یک قرارداد خاص در حقوق مدنی است که به طور صریح در حقوق مدنی توصیف می‌شود. در نتیجه گفته می‌شود اجاره یک گاری حفاری در بورس یک قرارداد قطعی است. علاوه بر ویژگی‌های این قرارداد, سایر ویژگی‌ها را می‌توان ذکر کرد, مانند ضرورت و ضرورت. مبادله جامبو دریل  مته این معنی است که مقدار اجاره یک جامبو دریل واگن به وسیله مالک جامبو دریل حفاری تعیین می‌شود و توسط مستاجر برای اجرای قرارداد پرداخت می‌شود. بنابراین, این قرارداد قیمت یا ارز دارد.

فروش دریل واگن
ادامه مطلب

ضرورت این قرارداد همچنین به این معنی است که مالک حفاری گاری حفاری و متقاضی اجاره آن نمی‌تواند به طور داوطلبانه به قرارداد خاتمه دهد یا از کار بر روی موضوع قرارداد پشیمان باشد. البته, یک شرط ممکن است برای آن‌ها در نظر گرفته شود تا امکان خاتمه دادن به اجاره نمونه به شرایط خاص را محدود کند.

مسئول تعمیرات جزئی و تجهیزات اصلی, ماشین‌ها و لوازم جانبی, از جمله نقص خودرو, تعمیرات موتور و هزینه‌های مصرفی بدون استثنا  فرد اجاره کننده جامبو دریل می‌باشد. فرد اجاره کننده جامبو دریل موظف به ارائه حق اجاره به روش صحیح با توجه به زمان جلسه و تحویل در زمان تحویل توافق‌شده در زمان قرارداد است.

مالک این جامبو دریل حفاری دارای حق، بدون قصد و در هر زمانی، برای بازرسی عملیات‌ها و دستگاه‌های اجاره و ماشین‌ها با یا بدون هماهنگی قبلی با مستاجر یا از طریق نماینده خود دارد. جلوگیری از ورود جامبو دریل از ورود به محل حفاری به صاحب حق خاتمه دادن به قرارداد را می‌دهد. مستاجر دارای حق اجاره ماشین‌آلات برای وام‌ها و تسهیلات یا هر هدف دیگری نیست.

مستاجر باید از ماشین‌آلات و تجهیزات اجاره‌ای برای حداکثر هشت ساعت در روز استفاده کند. بدیهی است که اگر در هر زمان ثابت شود، علاوه بر ایجاد حق فسخ برای صاحبخانه، مستاجر مسئول استهلاک بیشتر است و مجبور است خسارت ناشی از استهلاک اضافی ماشین‌ها و استهلاک آن‌ها را جبران کند.

هیچ تاثیری بر ارزیابی میزان کاهش و استهلاک به نفع مستاجر ندارد و میزان استهلاک بیش از حد به صورتی که در قرار داد اجاره توافق شده است تعیین وم حاسبه می شود و باید توسط مستاجر پرداخت شود.

مساله بسیار مهمی که باید توضیح دهیم میزان قدرت  فرد اجاره کننده در قرارداد اجاره جامبو دریل حفاری است. سوال این است که آیا فرد اجاره کننده می تواند به هر صورتی از جامبو دریل استفاده کند یا خیر؟

در پاسخ, باید بگوییم که طبق قانون مدنی, فرد صاحب کننده جامبو دریل حفاری منافع این ماشین را دارد. بنابراین, این حق دارد که از جامبو دریل به روشی معمولی استفاده کند که کل جامبو دریل را تغییر نمی‌دهد و به مته و جامبو دریل صدمه نمی‌زند. مهم‌ترین چیز در مورد دکل حفاری, مساله اجاره مجدد آن است. سوال این است که آیا مستاجر می‌تواند دوباره دستگاه را به کس دیگری اجاره دهد؟ یا از یک دریل در یک پروژه دیگر استفاده کنید؟

در پاسخ, باید بگوییم که این قانون مستاجر را از انجام این کار منع نمی‌کند. اجاره یک مته نیز می‌تواند راهی متداول برای استفاده از این وسیله باشد. البته نکته مهم در اینجا این است که اگر صاحب مته در قرارداد اعلام کرده که مستاجر نمی‌تواند دوباره واگن حفاری را اجاره دهد, مستاجر نمی‌تواند علیه این وضعیت اقدام کند. بنابراین رعایت شرایط قرارداد ضروری است.

تبصره این قرارداد اجاره مستاجر را برای کل دوره بازپرداخت نخواهد کرد و مستاجر هیچ حقی در مورد میزان اجاره پرداختی و مزایای اجاره برای بقیه دوره ندارد.بدیهی است که اگر مالک به طور یکجانبه و بدون دلیل برای پایان دادن به قرارداد عمل کند, پس از ارائه حساب‌ها در این قرارداد توسط مستاجر و بدهی مربوط به اجاره واگن آزمایشی مربوط به تاریخ تحویل ماشین‌آلات و تجهیزات بازپرداخت می‌شود.

دریل واگن
ادامه مطلب

مابقی اجاره, پس از تحویل و تسویه بدهی, باید با تحویل دستگاه‌های واگن کرایه‌ای ادامه یابد. هیچ مبلغی توسط مستاجر به عنوان یک وام یا ودیعه خوب پرداخت نمی‌شود و مستاجر هیچ حقی در این موارد ندارد. قرارداد بسته شد و مستاجر ین قرارداد اجاره واگن کرایه را تصویب کرد.

برای خرید دریل واگن با کارشناسان ما در پارس راک در ارتباط باشید.

بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر ترجیح می دهند تا جامبو دریل را اجاره کنند, اما آیا همه ی شرکت هایی که در امر اجاره جامبو دریل فعال هستن معتبر و دارای مجوز هستند؟ یا تمام جامبو دریل های اجاره داده شده اصل هستند و کیفیت لازم را دارند؟ این ها مواردی است که شما باید پیش از اقدام به اجاره جامبو دریل مد نظر قرار دهید.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تنها چند نفر و شرکت در زمینه اجاره یک جامبو دریل حفاری معتبر هستند و شما می‌توانید با ایمنی یک جامبو دریل حفاری را اجاره کنید. بهترین راه برای اجاره دادن یک جامبو دریل حفاری، گرفتن توصیه از طرف افرادی است که تجربه و مهارت کافی در این زمینه دارند. فردی که جامبو دریل حفاری و مسائل قانونی مربوط به اجاره آن را می‌شناسد و می‌تواند یک قرارداد اجاره خوب برای شما ترتیب دهد.

قیمت اجاره یک جامبو دریل حفاری به نوع جامبو دریل، کارایی آن، عمر و مقدار زمان اجاره بستگی دارد و این امکان وجود ندارد که کل قیمت هر نوع مته دریل را اعلام کند. اجاره جامبو دریل حفاری در بخش‌های مختلف کشور متفاوت است.

قبل از خاتمه دادن به قرارداد اجاره جامبو دریل حفاری ، باید دقت کنید که زمان نیاز به استفاده صحیح از جامبو دریل را محاسبه کنید، چون طبق نوع قرارداد و گام‌هایی که برای نتیجه‌گیری از قرارداد اجاره گاری حفر کردیم، باید یک جریمه بپردازید و یا صاحب جامبو دریل حفاری می‌تواند جامبو دریل را از شما بگیرد، که در این صورت شما مجبور خواهید بود دوباره جامبو دریل حفاری را اجاره کنید. یا قرارداد را طوری تنظیم کنید که اجاره مته در صورت نیاز تمدید شود.هنگام اجاره جامبو دریل حفاری، مطمئن شوید که تمام مفاد قرارداد را به طور کامل بخوانید و آن را با دانش کامل امضا کنید تا بعداً مشکلی نداشته باشید.

نکته دیگری که باید در هنگام اجاره یک جامبو دریل حفاری انجام دهید این است که مطمئن شوید که همه قطعات واگن جامبو دریل حفاری هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد، زیرا ممکن است بعداً معلوم شود که شما خساراتی وارد کرده‌اید و باید جریمه بپردازید.

پیش از خرید جامبو دریل حتما باید بدانید که به چه نوع جامبو دریل و در چه اندازه ای نیاز دارید علاوه بر این باید توجه داشته باشید که جامبو دریل بیش ازح د مستهلک نشده باشد و خراب نباشد تا بتواند حداکثر کارایی را برای شما به همراه داشته باشد. اجاره جامبو دریل سختی های خاص خودش را دارد و نمی توان بدون در نظر گرفتن شرایط زمین و نوع جامبو دریل و قابلیت حفاری آن، برای اجاره جامبو دریل اقدام کرد.

انواع مته چنگکی حفاری و کاربردهای آن ها
ادامه مطلب

جامبو دریل حفاری معمولاً از چرخ‌های لاستیکی استفاده می‌کند.

طراحی این ماشین به گونه‌ای است که از چهار چرخ لاستیکی مثل یک بارکننده استفاده می‌کند

برای نشان دادن قابلیت تحرک و تحرک بالا در شرایط معدنی و تونل.

لاستیک  مورد استفاده برای جامبو دریل با چیزهای دیگر صنعتی حفاری و ساخت جاده متفاوت هستند و ساختار پیشرفته‌تر، خاص و حتی قوی‌تر دارند.

برای فروش دریل واگن با کارشناسان ما در پارس راک در ارتباط باشید.

جامبو دریل حفاری بخاطر کار کردن در تونل‌های معدنی لاستیک را تمرین می‌کند.

این شبیه به بارکننده لاستیک تونلی یا تایر بارکننده ال چی دی  یا لاستیک دامپتراک تونلی یا دامپتراک ال اچ دی دارد.تایر مورد استفاده از در جامبو دریل حفاری  کوچک‌تر از لاستیک مورد استفاده در تایر راه‌انداز است.اما تحمل فشار و بار آن نسبتاً بالا است.جامبو دریل حفاری باید به گونه‌ای باشد که بتواند شرایط مواد معدنی و تونل را تحمل کند.قیمت جامبو دریل های حفاری در محدوده ساخت جاده و کاربرد های صنعتی قیمت های متفاوتی دارند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های حفاری برنامه ریزی برای حفاری چاه است. برنامه‌ریزی حفاری مستلزم عواملی از اصول مهندسی، قدرت تحلیلی، و تجربه کافی است. علی‌رغم وجود روش‌های برنامه‌ریزی مختلف، نتیجه همه آن‌ها حفاری ایمن با کم‌ترین هزینه است که می‌توان از لحاظ فنی توجیه کرد.

برنامه‌ریزی خوب به سه عامل بستگی دارد:

۱- مهندس با تجربه، که به طور کامل از ارتباط بخش‌های حفاری آگاه هستند.

۲- استفاده مناسب از ابزارها و نرم‌افزارهای موجود در بازار

۳- استفاده از قدرت تجزیه و تحلیل همانطور که قبلاً ذکر شد، برنامه‌ریزی خوب سه عامل مهم و اساسی در حفاری دارد که این فاکتورها به طور کامل با هم مرتبط هستند و به بهترین نتیجه می‌رسند که دیگری را کاهش می‌دهد. بنابراین قدرت یک برنامه‌ریز خوب برای رسیدن به یک بهینه، بین این سه عامل است.

برای تعمیر دریل واگن با کارشناسان ما در پارس راک در ارتباط باشید.

جامبو دریل با توجه به قیمت بالایی که دارد از جمله دستگاه هایی در صنعت ساخت و ساز است که به دلیل کارایی بالا به صورت اجاره هم مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های مختلفی اقدام به ارائه ی جامبو دریل حفاری می کنند و شما می توانید با توجه به نوع حفاری و عمقی که مد نظر دارید جامبو دریل مورد نظرتان را اجاره کنید. توجه داشته باشید که در زمان اجاره دریل واگن حتما قرارداد را به صورت کامل مطالعه کنید و تمام مفاد را بدانید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

استعلام قیمت